25 Ağustos 2013 Pazar

SEZON MU? YENİ Mİ? FESTİVAL Mİ? GEZİ Mİ?

Sevgili dostlar, okurlar

Nasılsınız ? Umarım herkes iyidir, herşey yolundadır..

Eylül yaklaşırkene sezonun açılmasını heyecanla bekliyoruz. Hem tiyatro sezonu, hem Gezi sezonu açılacak diye heyecanlıyız!

Ben sezonu yine erkenden açtım ( Gezi'yi değil tiyatroyu) ve Ağustos'un ilk haftasında Edinburgh'u ziyaret ettim. Fringe ve International Festival bünyesinde 2,5 günde 10 tane oyun izledim. Sonra bir süre kendime gelemedim desem yeridir :) Bi zihnim açıldı, bi dünyam genişledi.

Bu yazımda maksadım merhaba demek ve klavye ile olan münasebetimize bir ısınma turu attırmak. Daha sonra niyetim festivalde gördüklerimden bir kuple vermek.

Bu arada sezon açılışı için kıpırtılar başladı, ekiplerden haberler geliyor. Şuradan bazı gruplarla ilgili bilgi edinebilirsiniz ; http://agos.com.tr/haber.php?seo=alternatif-tiyatrolar-seyircisini-bekliyor&haberid=5603

Bir de Ekim ayının ilk haftasında Alternatif Tiyatrolar Festivali olacakmış 5-13 Ekim'de, hazırlıklı olunuz. Okuma tiyatroları, prömiyerler, atölyeler derken yoğun bir açılış haftası bizi bekliyor :) Programı internet sitelerinden yayınlarlar diye düşünüyorum ; http://www.altfest.org

Bir de forum parklarında oynanan "Gezerken" oyunu var ki henüz izleyemediğim için sıkıntılıyım! Bir sonraki gösterimi ne yapıp edip yakalamam lazım. Bence siz de yakalayın kaçırmayın, çok güzel diyolar gidenler.

Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder